Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11369
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorCampmany Muñoz, Miquel-
dc.creatorJuàrez Quiñones, Carolina-
dc.date.accessioned2008-07-24T17:26:34Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:38Z-
dc.date.available2008-07-24T17:26:34Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:38Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-07-24T17:26:34Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11369-
dc.description.abstractDes de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar la hipòtesi, el treball consta d’una una part teòrica, on s’aborda des de la marca fins al marketing experiencial, i una part pràctica en què s’exposa l’anàlisi de cinc entorns espacials de la ciutat de Barcelona: Nespresso, IceBarcelona, Pans&Company, Sephora i Starbucks Coffee.cat
dc.format.extent95 p.ca
dc.format.extent1253238 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocatca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherProductes de marcaca
dc.subject.otherMàrquetingca
dc.subject.otherProductos de marca-
dc.subject.otherMarketing-
dc.titleEl marketing experiencial en espais i botigues de Barcelonaca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.