Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11355

La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?


Thumbnail

See/Open:
 Funcionalidad_Borras_2014.pdf
25,94 MB
Adobe PDF
Title: La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?
Authors : Borrás Salmerón, Paula
Abstract: Aquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la contrapublicitat com rebuig i protesta dins del moviment anticonsumista. A la segona s’estudiarà la contrapublicitat des del discurs publicitari i l’entramat legislatiu que el regula, dins el marc de la publicitat comparativa i/o il·lícita. Com es conclourà, en ambdós casos es tracte d’un discurs de caràcter divulgatiu que atenta conra els interessos de la marca o marques que el protagonitzen.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11355
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 6-Jun-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons