Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11355
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorBorrás Salmerón, Paula-
dc.date.accessioned2014-06-06T12:51:45Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:29Z-
dc.date.available2014-06-06T12:51:45Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:29Z-
dc.date.created2014-01-
dc.date.issued2014-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11355-
dc.description.abstractAquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la contrapublicitat com rebuig i protesta dins del moviment anticonsumista. A la segona s’estudiarà la contrapublicitat des del discurs publicitari i l’entramat legislatiu que el regula, dins el marc de la publicitat comparativa i/o il·lícita. Com es conclourà, en ambdós casos es tracte d’un discurs de caràcter divulgatiu que atenta conra els interessos de la marca o marques que el protagonitzen.cat
dc.format.extent133 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherContracultura.cat
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.titleLa funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons