Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/7778

Los códigos deontológicos de la comunicación institucional


Thumbnail

See/Open:
 Codigos_Aznar_2004.pdf
336,85 kB
Adobe PDF
Title: Los códigos deontológicos de la comunicación institucional
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Communication in organizations - Moral and ethical aspects.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Comunicación en las organizaciones - Aspectos éticos.Periodistas - Ética profesional.Reporters and reporting.Mass Media - Moral and ethical aspects.Periodismo - Aspectos éticos.Journalism - Moral and ethical aspects.Información periodística.Journalistic ethics.
Publisher: EUNSA
Citation: Aznar Gómez, H. (2004). Los códigos deontológicos de la comunicación instituciona". En Bel Mallén, José I. (coord.). Comunicar para crear valor : la dirección de comunicación en las organizaciones (pp. 221-241). Pamplona (Navarra): EUNSA.
URI: http://hdl.handle.net/10637/7778
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISBN: 8431321660.
Issue Date: 1-Jan-2004
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.