Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/7599
La andragogía de Malcom Knowles : teoría y tecnología de la educación de adultos
See/Open:
La andragogía de Malcom Knowles_teoría y tecnología de la educación de adultos_Tesis_Iluminada Sánchez Domenech.pdf
4,36 MB
Adobe PDF
Title: | La andragogía de Malcom Knowles : teoría y tecnología de la educación de adultos |
Authors : | Sánchez Domenech, Iluminada |
Authors: | Rubia Avi, Mariano Casimiro Elena, César |
Keywords: | Knowles, Malcom, 1913-1997 - Crítica e interpretación - Tesis inéditas.; Knowles, Malcom, 1913-1997 - Criticism and interpretation - Dissertations.; Educación de adultos - Tesis inéditas.; Adult education - Dissertations.; Educación - Escuelas y teorías - Tesis inéditas.; Informática - Aplicaciones en educación - Tesis inéditas.; Educational technology - Dissertations.; Computer science in education - Dissertations.; Tecnología educativa - Tesis inéditas.; Education - Audio-visual aids - Dissertations.; Education - Schools and theories - Dissertations.; Educación - Ayudas audiovisuales - Tesis inéditas. |
Publisher: | Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Derecho, Empresa y Ciencias Políticas, Departamento de Ciencias Políticas, Ética y Sociología |
Citation: | Sánchez Domenech, I. (2015). La andragogía de Malcom Knowles : teoría y tecnología de la educación de adultos. Elche (Alicante) : Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Derecho, Empresa y Ciencias Políticas, Departamento de Ciencias Políticas, Ética y Sociología. |
Description: | Tesis - Universidad CEU Cardenal Herrera (Elche, Alicante), Facultad de Derecho, Empresa y Ciencias Políticas, Departamento de Ciencias Políticas, Ética y Sociología, leída el 01-07-2015. |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/7599 |
Rights : | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es |
Issue Date: | 1-Jul-2015 |
Center : | Universidad Cardenal Herrera-CEU |
Appears in Collections: | Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.