Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/7566
Proyecto de programación anual de Historia [de] Segundo de Bachillerato [y desarrollo de la] Unidad didáctica 'La Guerra Civil'
Title: | Proyecto de programación anual de Historia [de] Segundo de Bachillerato [y desarrollo de la] Unidad didáctica 'La Guerra Civil' |
Other Titles: | La Guerra Civil Máster Universitario en Formación del Profesorado de ESO y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas 2014-2015 (Universidad CEU Cardenal Herrera) |
Authors : | Miñana Alemany, Antolín |
Keywords: | History - Study and teaching - Education (Secondary).; Didáctica - Programación - Enseñanza secundaria.; Historia - Didáctica - Enseñanza secundaria.; Teaching - Planning - Education (Secondary).; España - Historia - 1931-1939, Segunda República - Didáctica - Enseñanza secundaria.; España - Historia - 1936-1939, Guerra Civil - Didáctica - Enseñanza secundaria.; Spain - History - Civil War, 1936-1939 - Study and teaching - Education (Secondary).; Spain - History - Republic, 1931-1939 - Study and teaching - Education (Secondary). |
Publisher: | Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación |
Citation: | Miñana Alemany, A. (2015). Proyecto de programación anual de Historia [de] Segundo de Bachillerato [y desarrollo de la] Unidad didáctica 'La Guerra Civil'. Alfara del Patriarca (Valencia) : Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación. |
Description: | Trabajo Fin de Máster (TFM) - Universidad CEU Cardenal Herrera (Valencia), Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación, leído el 27-05-2015. |
Director(s): | Rius Sanchis, Inmaculada |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/7566 |
Rights : | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es |
Issue Date: | 3-Jul-2015 |
Center : | Universidad Cardenal Herrera-CEU |
Appears in Collections: | TFM |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.