Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/6945

La autorregulación de la comunicación : entre el Estado y el mercado


Thumbnail

See/Open:
 Autorregulacion_Aznar_CEDFDD_1998.pdf
280,98 kB
Adobe PDF
Title: La autorregulación de la comunicación : entre el Estado y el mercado
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Freedom of speech.Information services industry - Moral and ethical aspects.Periodistas - Ética profesional.Empresas de información - Aspectos éticos.Libertad de expresión.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Mass Media - Moral and ethical aspects.Periodismo - Aspectos éticos.Journalism - Moral and ethical aspects.Journalistic ethics.
Publisher: Universitat de València.
Citation: Aznar Gómez, H. (1998). La autorregulación de la comunicación : entre el Estado y el mercado. Cuadernos Electrónicos de Filosofía del Derecho, n. 1.
URI: http://hdl.handle.net/10637/6945
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISSN: 1138-9877
Issue Date: 1-Jan-1998
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.