Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/6857

El compromiso ético de las empresas de comunicación : la función de los principios editoriales


Thumbnail

See/Open:
 Compromiso_Aznar_CYEU_1996.pdf
6,2 MB
Adobe PDF
Title: El compromiso ético de las empresas de comunicación : la función de los principios editoriales
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Periodistas - Ética profesional.Journalistic ethics.Empresas de información - Aspectos éticos.Mass Media - Moral and ethical aspects.Information services industry - Moral and ethical aspects.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.
Publisher: Universidad CEU Cardenal Herrera.
Citation: Aznar Gómez, H. (1996). El compromiso ético de las empresas de comunicación : la función de los principios editoriales. Comunicación y Estudios Universitarios, n. 6, pp. 119-128.
URI: http://hdl.handle.net/10637/6857
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISSN: 1132-127X
Issue Date: 1-Jan-1996
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.