Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/5947
Aprendizaje cooperativo como estrategia favorecedora de una escuela inclusiva
Title: | Aprendizaje cooperativo como estrategia favorecedora de una escuela inclusiva |
Other Titles: | Máster Universitario en Gestión y Dirección de Centros Educativos 2012-2013 (Universidad CEU Cardenal Herrera) |
Authors : | García Ángel, Ana Vanesa |
Keywords: | Aprendizaje escolar.; Learning and scholarship.; Educación - Trabajo en equipo.; Educación - España.; Group work in education.; Centros docentes - Gestión.; Schools - Management.; Centros docentes - Dirección.; Education - Spain. |
Publisher: | Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación |
Citation: | García Ángel, AV. (2013). Aprendizaje cooperativo como estrategia favorecedora de una escuela inclusiva. Alfara del Patriarca (Valencia) : Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación. |
Description: | Trabajo Fin de Máster (TFM) - Universidad CEU Cardenal Herrera (Valencia), Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación, leído el 02-09-2013. |
Director(s): | García Lázaro, María Ángeles |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/5947 |
Rights : | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es |
Issue Date: | 27-Feb-2013 |
Center : | Universidad Cardenal Herrera-CEU |
Appears in Collections: | TFM |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.