Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11523

Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics


Vista previa

Ver/Abrir:
 Leer_Rubio_2015.pdf
1,27 MB
Adobe PDF
Título : Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics
Autor : Rubio Romero, Yolanda.
Resumen : El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11523
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 12-ene-2016
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons