Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11468

La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción


Thumbnail

See/Open:
 Influencia_Sanz_2014.pdf
50,71 MB
Adobe PDF
Title: La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción
Authors : Sanz Cusó, Georgina.
Abstract: Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la a la ment del consumidor. Com es conclourà, la creació d’una marca ciutat potent està esdevenint una necessitat per a les grans ciutats, i el cinema és una eina amb un alt poder d’influència sobre el públic receptor.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11468
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 17-Dec-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons