Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11457

Cambio de las herramientas de comunicación en las organizaciones


Vista previa

Ver/Abrir:
 Cambio_Jubierre_2012.pdf
3,64 MB
Adobe PDF
Título : Cambio de las herramientas de comunicación en las organizaciones
Autor : Jubierre Sentelles, Sara.
Resumen : El present treball de recerca reflexiona sobre com han influenciat les noves tecnologies com l‟Internet i les seves eines derivades en la forma de comunicar de les empreses. Des del punt de vista de comunicació es presenten les eines més conegudes i utilitzades per part de les empreses des d‟una visió global. Seguidament s'incideix en el sector de l'automòbil i especialment en la marca automobilística Honda per observar com està duent a terme algunes de les seves accions de comunicació a través de diferents mitjans socials digitals: quins plantejaments ha hagut de fer, com ha treballat la seva estratègia digital així com els resultats obtinguts. L‟aportació del cas d‟Honda pretén reflectir el canvi que han tingut que abordar la majoria d‟empreses, en quan a comunicació es refereix, degut a la unió de la crisi econòmica i el plantejament digital.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11457
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 9-oct-2012
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons