Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11457
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorPiera Miquel, Mercedes.-
dc.creatorJubierre Sentelles, Sara.-
dc.date.accessioned2012-10-09T11:44:39Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:51Z-
dc.date.available2012-10-09T11:44:39Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:51Z-
dc.date.created2012-07-
dc.date.issued2012-10-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11457-
dc.description.abstractEl present treball de recerca reflexiona sobre com han influenciat les noves tecnologies com l‟Internet i les seves eines derivades en la forma de comunicar de les empreses. Des del punt de vista de comunicació es presenten les eines més conegudes i utilitzades per part de les empreses des d‟una visió global. Seguidament s'incideix en el sector de l'automòbil i especialment en la marca automobilística Honda per observar com està duent a terme algunes de les seves accions de comunicació a través de diferents mitjans socials digitals: quins plantejaments ha hagut de fer, com ha treballat la seva estratègia digital així com els resultats obtinguts. L‟aportació del cas d‟Honda pretén reflectir el canvi que han tingut que abordar la majoria d‟empreses, en quan a comunicació es refereix, degut a la unió de la crisi econòmica i el plantejament digital.cat
dc.format.extent112 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherComunicació en l'empresa.cat
dc.subject.otherTecnologia de la informació.cat
dc.subject.otherAutomòbils.cat
dc.subject.otherComunicación en la empresa.-
dc.subject.otherTecnología de la información.-
dc.subject.otherAutomóbiles.-
dc.titleCambio de las herramientas de comunicación en las organizacionescat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons