Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11453

La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0


Thumbnail

See/Open:
 Autopromocion_Cartil_2013.pdf
1,6 MB
Adobe PDF
Title: La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0
Authors : Cartil Benaiges, Joan Robert
Abstract: La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11453
Rights : L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Issue Date: 19-Sep-2013
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons