Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11451

Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011


Thumbnail

See/Open:
 Tendencias_Garcia_2012_1.pdf
26,11 MB
Adobe PDF

See/Open:
 Tendencias_Garcia_2012_2.pdf
33,92 MB
Adobe PDF
Title: Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011
Authors : García Tamayo, Rubén.
Abstract: El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11451
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
Issue Date: 5-Oct-2012
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.