Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11442

Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma


Thumbnail

See/Open:
 Imaginarios_Aizcorbe_2011.pdf
1,74 MB
Adobe PDF
Title: Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma
Authors : Aizcorbe Gonzalvo, Xavier
Abstract: Aquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social de la música al llarg de la història, la funció que exerceix en el marc de les ciències de la comunicació i la seva implementació en les accions de màrqueting actuals. Les entrevistes finals ens aporten la visió de dos creatius sobre quina ha estat la funció de la música en la seva campanya, quin és el seu paper en el context publicitari actual i quin és el futur que li auguren a la música publicitària dels propers anys.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11442
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 2-Dec-2011
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons