Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11429

Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha


Thumbnail

See/Open:
 Creacion_Trujillo_2009.pdf
599,37 kB
Adobe PDF
Title: Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha
Authors : Trujillo López, Alba.
Abstract: Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per a la seva correcta inserció i evolució al mercat de les relacions públiques, i per a la seva acceptació i promoció entre els clients potencials de dita empresa.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11429
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 14-Jun-2011
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.