Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11420

Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios


Thumbnail

See/Open:
 Soportes_Cases_2009.pdf
3,42 MB
Adobe PDF
Title: Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios
Authors : Cases de Urrutia, Aurora
Abstract: El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans i suports publicitaris offline y online actuals. A través de la investigació i la recopilació de dades sobre la compra de mitjans, les mesures publicitàries, l’anàlisi de l’efectivitat i les darreres inversions anuals, arribarem a unes conclusions en les que descobrirem si els conceptes estudiats són els mateixos tant en l’àmbit offline com en l’online.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11420
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 22-Jul-2009
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.