Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11402
Título : Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión
Autor : Gálvez García, Anna
Otras materias: Intel·ligència emocionalPublicitatTelevisióEmocionsConsumidorsInteligencia emocionalMateria  PublicidadTelevisiónEmocionesConsumidores
Fecha de publicación : 20-abr-2010
Resumen : El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11402
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Relacion_Galvez_2010_1.pdf1,22 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Relacion_Galvez_2010_2.pdf2,18 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.