Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11402
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorCampmany Muñoz, Miquel-
dc.creatorGálvez García, Anna-
dc.date.accessioned2010-04-20T08:43:45Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:01Z-
dc.date.available2010-04-20T08:43:45Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:01Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-04-20T08:43:45Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11402-
dc.description.abstractEl present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió.cat
dc.format.extent70, 45 p.ca
dc.format.extent1251647 bytes-
dc.format.extent2228461 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherIntel·ligència emocional.ca
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherTelevisió.ca
dc.subject.otherEmocions.ca
dc.subject.otherConsumidors.ca
dc.subject.otherInteligencia emocional.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherTelevisión.-
dc.subject.otherEmociones.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.titleRelación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisiónca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.