Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11378

La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa


Vista previa

Ver/Abrir:
 Gerstion_Iñigo_2008.pdf
389,83 kB
Adobe PDF
Título : La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa
Autor : Iñigo Moyano, Débora Luján
Resumen : El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa). El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11378
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Fecha de publicación : 7-mar-2008
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.