Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11378

La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa


Thumbnail

See/Open:
 Gerstion_Iñigo_2008.pdf
389,83 kB
Adobe PDF
Title: La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa
Authors : Iñigo Moyano, Débora Luján.
Abstract: El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa). El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11378
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 7-Mar-2008
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.