Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11378
Título : La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa
Autor : Iñigo Moyano, Débora Luján
Otras materias: Ètica empresarialResponsabilitat social de l'empresaÉtica empresarialResponsabilidad social de la empresa
Fecha de publicación : 7-mar-2008
Resumen : El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa). El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11378
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Gerstion_Iñigo_2008.pdf389,83 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.