Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11368
Título : Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand
Autor : Pérez Ruz, Jordi
Otras materias: Nord-americans d'origen llatinoamericàConsumidorsEstats Units d'AmèricaNorteamericanos de origen latinoamericanoConsumidoresEstados Unidos
Fecha de publicación : 22-jul-2008
Resumen : El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11368
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Hispanic_Perez_2008.pdf696,19 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.