Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11368
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorGuillén Martínez, Francisco J.-
dc.creatorPérez Ruz, Jordi.-
dc.date.accessioned2008-07-22T11:40:28Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:37Z-
dc.date.available2008-07-22T11:40:28Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:37Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-07-22T11:40:28Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11368-
dc.description.abstractEl tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.cat
dc.format.extent57 p.ca
dc.format.extent712898 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoengca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherNord-americans d'origen llatinoamericà.ca
dc.subject.otherConsumidors.ca
dc.subject.otherEstats Units d'Amèrica.ca
dc.subject.otherNorteamericanos de origen latinoamericano.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.subject.otherEstados Unidos.-
dc.titleHispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brandca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.