Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11352
Título : Plan de comunicación para Jo Malone en Barcelona
Autor : Batlló Soler-Lluró, Inés
Otras materias: Marques de fàbricaComunicacióPublicitatMarcas de fábricaComunicaciónMateria  Publicidad
Fecha de publicación : 6-jun-2014
Resumen : En el present treball es durà a terme un Pla de Comunicació per Jo Malone, marca britànica de referència a Anglaterra que presenta un exclusiu portafoli de fragàncies i de productes per a la cura personal i de la llar, donat que no acaba de consolidar-se a Barcelona. Es realitzarà un anàlisi intern i extern de la marca per detectar les seves debilitats i potenciar les seves fortaleses i, amb els resultats obtinguts, es definiran els objectius i l’estratègia a seguir al Pla de Comunicació, amb la intenció de donar a conèixer Jo Malone i de posicionar-la com a marca de fragàncies y de productes per a la persona i per a la llar de referència a Barcelona, i a Espanya per extensió.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11352
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Plan_Batllo_2013.pdf1,65 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons