Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11352
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorPiera Miquel, Mercedes.-
dc.creatorBatlló Soler-Lluró, Inés-
dc.date.accessioned2014-06-06T11:32:10Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:26Z-
dc.date.available2014-06-06T11:32:10Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:26Z-
dc.date.created2013-12-
dc.date.issued2014-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11352-
dc.description.abstractEn el present treball es durà a terme un Pla de Comunicació per Jo Malone, marca britànica de referència a Anglaterra que presenta un exclusiu portafoli de fragàncies i de productes per a la cura personal i de la llar, donat que no acaba de consolidar-se a Barcelona. Es realitzarà un anàlisi intern i extern de la marca per detectar les seves debilitats i potenciar les seves fortaleses i, amb els resultats obtinguts, es definiran els objectius i l’estratègia a seguir al Pla de Comunicació, amb la intenció de donar a conèixer Jo Malone i de posicionar-la com a marca de fragàncies y de productes per a la persona i per a la llar de referència a Barcelona, i a Espanya per extensió.cat
dc.format.extent78 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMarques de fàbrica.cat
dc.subject.otherComunicació.cat
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherComunicación.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.titlePlan de comunicación para Jo Malone en Barcelonacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons