Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11350

Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales


Vista previa

Ver/Abrir:
 Como_Mallafre_-2014.pdf
4,49 MB
Adobe PDF
Título : Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
Autor : Mallafré Vilalta, Mariona.
Resumen : Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11350
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 6-jun-2014
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons