Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11350
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMañé Montané, Núria.-
dc.creatorMallafré Vilalta, Mariona.-
dc.date.accessioned2014-06-06T11:48:16Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:25Z-
dc.date.available2014-06-06T11:48:16Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:25Z-
dc.date.created2014-
dc.date.issued2014-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11350-
dc.description.abstractDefinir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.cat
dc.format.extent62 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherXarxes socials.cat
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherRedes sociales.-
dc.titleCómo definir tu estrategia de marca personal en los medios socialescat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons