Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11343

Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor


Thumbnail

See/Open:
 Estrategias_Blazquez_2013.pdf
2,58 MB
Adobe PDF
Title: Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor
Authors : Blázquez Vera, Daniel
Abstract: La crisi econòmica d’aquests darrers anys ha marcat un important canvi en els hàbits de consum de les famílies espanyoles, aquestes han vist reduït el seu poder adquisitiu de forma significativa, la qual cosa s’ha traslladat directament al consum de productes en els supermercats. Davant aquesta situació, gran part dels consumidors s’han vist obligats a deixar de consumir “marques del fabricant”, i han passat a consumir “marques blanques” o “marques del distribuïdor”, amb la intenció de reduir la despesa familiar, intentant no alterar de forma significativa el seu nivell i qualitat de vida i la seva estabilitat econòmica.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11343
Rights : L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Issue Date: 25-Feb-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons