Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11335

El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara


Thumbnail

See/Open:
 Peso_Valls_2016.pdf
18,91 MB
Adobe PDF
Title: El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara
Authors : Valls Serra, Núria
Abstract: Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11335
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 6-Jul-2016
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons