Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11252
Título : New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing
Autor : Pérez Ruz, Jordi
Otras materias: MàrquetingPublicitat de boca en bocaComunicació en màrquetingMarketingPublicidad de boca en bocaComunicación en marketing
Fecha de publicación : 4-mar-2008
Resumen : Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu. Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11252
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
New_Perez_2007.pdf241,9 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.