Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11252
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials-
dc.contributorGuillén Martínez, Francisco J.-
dc.creatorPérez Ruz, Jordi-
dc.date.accessioned2008-03-04T16:54:52Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:51:10Z-
dc.date.available2008-03-04T16:54:52Z-
dc.date.available2020-07-09T10:51:10Z-
dc.date.created2007-
dc.date.issued2008-03-04T16:54:52Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11252-
dc.description.abstractCada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu. Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació.cat
dc.format.extent51 p.ca
dc.format.extent247703 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoengca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMàrquetingca
dc.subject.otherPublicitat de boca en bocaca
dc.subject.otherComunicació en màrquetingca
dc.subject.otherMarketing-
dc.subject.otherPublicidad de boca en boca-
dc.subject.otherComunicación en marketing-
dc.titleNew technologies in marketing: the special case of Buzz Marketingca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de massesca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
New_Perez_2007.pdf241,9 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.