Branding sonoro : el sonotipo como impulso emocional y mnemotécnico en las marcas

dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributorMorales Morante, Luis Fernando
dc.contributor.authorVidal Mestre, Montserrat
dc.date.accessioned2017-11-22T12:05:27Z
dc.date.accessioned2020-07-09T11:02:06Z
dc.date.available2017-11-22T12:05:27Z
dc.date.available2020-07-09T11:02:06Z
dc.date.issued2017-06-21
dc.email.authoremailshowfalse
dc.email.authorsendemailfalse
dc.embargo.termscap
dc.format.extent267 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11604
dc.language.isospa
dc.publisherUniversitat Abat Oliba CEU
dc.rightsopen access
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.cchttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.rights.licenseL'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectBranding sonor
dc.subjectIdentificació de marca
dc.subjectBranding sonoro
dc.subjectIdentificación de marca
dc.subjectSound branding
dc.subjectBrand identification
dc.subject.udc65
dc.titleBranding sonoro : el sonotipo como impulso emocional y mnemotécnico en las marcas
dc.typeTesis
dcterms.abstractLa present tesi doctoral estudia la disciplina del branding sonor, concretament el seu element més destacat, el sonotip, dins de l'actual context comunicatiu.Amb l'objectiu de relacionar la seva naturalesa sonora amb les seves capacitats emotives i mnemotècniques així com analitzar les seves configuracions més comunes per desvetllar la seva implicació en el procés d'associació amb la categoria de producte, identificació amb la marca i percepció de les dimensions de personalitat d'aquesta.
dcterms.abstractLa presente tesis doctoral estudia la disciplina del branding sonoro, concretamente su elemento más destacado, el sonotipo, dentro del actual contexto comunicativo.Con el objetivo de relacionar su naturaleza sonora con sus capacidades emotivas y mnemotécnicas, así como analizar sus configuraciones más comunes para desvelar su implicación en el proceso de asociación a la categoría de producto, identificación con la marca y percepción de las dimensiones de personalidad de la misma.
dcterms.abstractThis dissertation studies the discipline of sonic branding, specifically its most outstanding element, the sound logo, within the current communicative context.With the aim of relating its sonic nature with its emotional and mnemonic skills and analyzing its most common configurations to reveal its association to the category of product, identification with the brand and perception of the personality dimensions of the brand.
dspace.entity.typePublicationes
relation.isContributorOfPublicationeb572848-3621-4111-92f3-ac3c9ea90de8
relation.isContributorOfPublication.latestForDiscoveryeb572848-3621-4111-92f3-ac3c9ea90de8

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Branding_Vidal_UAOTesis_2017.pdf
Size:
2.75 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections