2. Universidad Cardenal Herrera-CEU
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/10637/13
Search Results
- Adapt or die?: how traditional Spanish TV broadcasters deal with the youth target in the new audio-visual ecosystem
2023-09 This paper analyses the way in which traditional broadcasters are reorienting their strategy to reach young audiences. From this starting point, we analyse the three specific offers launched very recently by Spain's leading audio-visual groups for youth audiences. The online platforms constitute an attempt to compete with the new internet-distributed video offerings that are gaining increasing ground across the world. These platforms (Flooxer from Atresmedia, MTMAD from Mediaset and PLAYZ from TVE) have contributed to the adaptation of their company groups to the new environment in order to get closer to this hard-to-reach young audience.
- Comunicació política i opinió pública
2007-06-20 La recerca en comunicació política en el País Valencià travessa un estadi primerenc i els seus resultats, a hores d’ara, es poden qualificar de dispersos. Tant els treballs personals primer, com les línies de recerca després, han anat configurant-se segons s’implantaven els estudis de comunicació a les universitats valencianes; la joventut d’aquests estudis permet intuir una certa adolescència a la investigació. Dels camps d’apropament a la comunicació política, l’anàlisi teorètica de fenòmens lligada a l’observació crítica de l’opinió pública és el que ha motivat un major interès entre els estudiosos valencians. Destaca també l’anàlisi de campanyes electorals i les ferramentes de comunicació, tant en comicis generals com autonòmics. Malgrat el voluntarisme dels investigadors, reflectit en el nombre i caràcter de la seua producció, la mancança d’un context de recerca promogut institucionalment dificulta un treball coordinat i d’entitat. Convindria omplir aquest buit i considerar la relació essencial que mantenen comunicació política i democràcia.