doxa.comunicación | 29, pp. 275-286 | 285

July-December of 2019

Jesús Segarra-Saavedra, F. J. Cristòfol and Alba-María Martínez-Sala

ISSN: 1696-019X / e-ISSN: 2386-3978

Goyanes Martínez, M. (2014): “News overload in Spain: the role of demographic characteristics, news interest, and con-sumer”, El profesional de la información, v. 23, n. 6, pp. 618-624. Disponible en http://dx.doi.org/10.3145/epi.2014.nov.09 [Consultado el 07/01/2019].

Graefe, A. (2016): Guide to automated journalism. Tow Center for Digital Journalism, Jan. 7th. Disponible en https://bit.ly/2MeyAE9 [Consultado el 04/01/2019].

Hansen, M.; Roca-Sales, M.; Keegan, J. M. & King, G. (2017): Artificial intelligence: Practice and implications for journal-ism. Collumbia University Libraries: Tow Center for Digital Journalism. Disponible en https://doi.org/10.7916/D8X92PRD [Consultado el 05/01/2019].

Hartley, J. (1994): “Case studies in organizational research,” in Casell, C. & Symon, G. (Eds.): Qualitative methods in organi-zational research. London: Sage Publications, pp. 208-229. Available on: https://doi.org/10.4018/978-1-5225-2250-8.ch002 [Consulted on 01/07/19].

Karlsen, J. & Stavelin, E. (2014): “Computational journalism in Norwegian newsrooms”, Journalism practice, v. 8, n. 1, pp. 34-48. Disponible en https://doi.org/10.1080/17512786.2013.813190 [Consultado el 06/01/2019].

Lee, S. M. & Kim, T. Y. (1998): “A news on-demand service system based on robot agent.” En: 1998 Intl conf on parallel and distributed systems, pp. 528-532. Disponible en https://doi.org/10.1109/ICPADS.1998.741128 [Consultado el 05/01/2019].

Lindén, C. G. (2017): “Algorithms for journalism: The future of news work,” The journal of media innovations, v. 4, n. 1, pp. 60-76. Disponible en https://doi.org/10.5617/jmi.v4i1.2420 [Consultado el 04/01/2019].

Matsumoto, R.; Nakayama, H.; Harada, T. & Kuniyoshi, Y. (2007): “Journalist robot: Robot system making news articles from real world.” En: 2007 IEEE Intl conf on robotics and automation, pp. 1234-1241. Disponible en https://doi.org/10.1109/IROS.2007.4399598 [Consultado el 06/01/2019].

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte [MECD] (2015). Encuesta de hábitos deportivos en España 2015. Disponible en https://bit.ly/2mKmf23 [Consultado el 24/04/2019].

Monge, E. C. (2010): “El estudio de casos como metodología de investigación y su importancia en la dirección y admi-nistración de empresas”, Revista Nacional de administración, v. 1, n. 2, pp. 31-54. Disponible en https://bit.ly/1oG4Ovq [Consultado el 01/07/19].

Napoli, P. M. (2012): “Audience evolution and the future of audience research”, International journal on media manage-ment, v. 14, n. 2, pp. 79-97. Disponible en https://doi.org/10.1080/14241277.2012.675753 [Consultado el 04/01/2019].

Napoli, P. M. (2014): “Automated media: An institutional theory perspective on algorithmic media production and con-sumption”, Communication Theory, v. 24, n. 3, pp. 340-360. Disponible en https://doi.org/10.1111/comt.12039 [Consulta-do el 04/01/2019].

Oxman, C. (1998): La entrevista de investigación en ciencias sociales. Buenos Aire: Fundación Xeito Novo. Disponible en https://bit.ly/2ylPI52 [Consultado el 07/07/2019].