Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/15787
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.other | Universidad San Pablo-CEU. Escuela Politécnica Superior | - |
dc.creator | Maestre Galindo, Clara Eugenia | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T11:42:56Z | - |
dc.date.available | 2024-05-14T11:42:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Maestre Galindo, C. (2016). “Enseñar a ver”. En: El arquitecto, De la tradición al siglo XXI: Actas del XVI Congreso Internacional de Expresión Gráfica Arquitectónica. Alcalá de Henares (Madrid), 2-3 junio de 2016, V1 pp. 371-376. | es_ES |
dc.identifier.isbn | 9788488754394 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/15787 | - |
dc.description.abstract | This paper is a proposal to revisit some of the many opinions of our masters on learning in order to reconsider our present time. Tertiary education, is being convulsed by numerous changes –in academic programs, contents, a strong emergence of bilingualism, etc., immersed within a proliferation of resources communication, information access and even our own technology in the field of graphic design has caused a very obvious decrease in the numbers of students in architecture. As we face other new coming challenges and it will be of great help to look back and recover the experience of our own learning to put it at the service of the future architects. | en_EN |
dc.format | application/pdf | - |
dc.language.iso | es | - |
dc.publisher | Universidad de Alcalá, Departamento de Arquitectura | - |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es | - |
dc.subject | Expresión gráfica arquitectónica | es_ES |
dc.subject | Dibujo arquitectónico | es_ES |
dc.subject | Diseño arquitectónico | es_ES |
dc.title | Enseñar a ver | es_ES |
dc.type | Conferencia | es_ES |
dc.centro | Universidad San Pablo-CEU | - |
Aparece en las colecciones: | Escuela de Politécnica Superior |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.