Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11524
Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria
Título : | Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria |
Autor : | Albalat Guri, Laura |
Resumen : | L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11524 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Fecha de publicación : | 12-ene-2016 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons