Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11524
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Lacarte Rodríguez, Agustina | - |
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats | - |
dc.creator | Albalat Guri, Laura | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T12:04:51Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:57:30Z | - |
dc.date.available | 2016-01-12T12:04:51Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T10:57:30Z | - |
dc.date.created | 2015-07 | - |
dc.date.issued | 2016-01-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11524 | - |
dc.description.abstract | L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants. | cat |
dc.format.extent | 96 p. | cat |
dc.language.iso | spa | cat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | - |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | - |
dc.subject.other | Educació primària. | cat |
dc.subject.other | Ensenyament d'idiomes. | cat |
dc.subject.other | Anglès. | cat |
dc.subject.other | Educación primaria. | - |
dc.subject.other | Enseñanza de idiomas. | - |
dc.subject.other | Inglés. | - |
dc.title | Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria | cat |
dc.type | Trabajos fin de Grado | cat |
dc.subject.udc | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | cat |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | - |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons