Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11523
Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics
Título : | Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics |
Autor : | Rubio Romero, Yolanda |
Resumen : | El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11523 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Fecha de publicación : | 12-ene-2016 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons