Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11520

Task based language teaching in CLIL theory and application


Vista previa

Ver/Abrir:
 Task_Lopez_2016.pdf
4,2 MB
Adobe PDF
Título : Task based language teaching in CLIL theory and application
Autor : López Boncompte, María Teresa
Resumen : El següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11520
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Fecha de publicación : 3-ene-2017
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons