Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11520
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorLacarte Rodríguez, Agustina-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorLópez Boncompte, María Teresa-
dc.date.accessioned2017-01-03T19:45:43Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:27Z-
dc.date.available2017-01-03T19:45:43Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:27Z-
dc.date.created2016-07-
dc.date.issued2017-01-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11520-
dc.description.abstractEl següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada.cat
dc.format.extent79 p.cat
dc.language.isoengcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMètodes educatius.cat
dc.subject.otherEnsenyament d'idiomes.cat
dc.subject.otherAnglès.cat
dc.subject.otherEducació primària.cat
dc.subject.otherMétodos educativos.-
dc.subject.otherEnseñanza de idiomas.-
dc.subject.otherInglés.-
dc.subject.otherEducación primaria.-
dc.titleTask based language teaching in CLIL theory and applicationcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliurecat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons