Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11515
La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual
Título : | La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual |
Autor : | Ramos Pascual, María Pilar |
Resumen : | Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11515 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Fecha de publicación : | 12-ene-2016 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons