Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11444

El pop y el rock como productos de gran consumo: Los Beatles como marca


Thumbnail

See/Open:
 Pop_Sumoy_2011.pdf
1,22 MB
Adobe PDF
Title: El pop y el rock como productos de gran consumo: Los Beatles como marca
Authors : Sumoy Burón, Laura
Abstract: El treball final de carrera El pop i el rock com a productes de gran consum: els Beatles com a marca, té l’objectiu de demostrar la dimensió del màrketing en el cas dels Beatles. Primerament exposa la evolució dels gèneres musicals i dels compositors i grups més influents de la música pop i rock. Seguidament una breu contextualització dels Beatles, per posteriorment abordar l’objectiu principal del projecte, el qual pretén demostrar que el conjunt de Liverpool va ser una gran marca nascuda de la barreja d’estils musicals i del consumisme.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11444
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 2-Dec-2011
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons