Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11432

Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost


Thumbnail

See/Open:
 Nuevos_Costa_2011.pdf
654,86 kB
Adobe PDF
Title: Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost
Authors : Costa García, Fiona
Abstract: El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11432
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 4-Oct-2011
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.