Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11398

Lovemarks: lealtad más allá de la razón


Thumbnail

See/Open:
 Lovemarks_Oliver_2009.pdf
6,36 MB
Adobe PDF
Title: Lovemarks: lealtad más allá de la razón
Authors : Oliver Talavera, Laura
Abstract: El present treball és un estudi a nivell global i individual sobre marques, i especialment les lovemarks, i els diferents vincles emocionals que motiven i impulsen el culte de determinats béns i serveis. L’estudi està enfocat a dos nivells: el del consumidor i el dels planificadors estratègics de marca.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11398
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 26-Feb-2009
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.