Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11397

Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo


Vista previa

Ver/Abrir:
 Periodismo_Rodriguez_2009_1.pdf
227,36 kB
Adobe PDF

Ver/Abrir:
 Periodismo_Rodriguez_2009_2.pdf
62,84 kB
Adobe PDF

Ver/Abrir:
 Periodismo_Rodriguez_2009-3.pdf
345,93 kB
Adobe PDF
Título : Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo
Autor : Rodríguez Rubio, Sílvia
Resumen : Aquest treball pretén analitzar l’ús de manlleus relacionats amb el món de la moda en la premsa escrita. En el vocabulari que utilitzen els periodistes espanyols hi ha centenars de paraules i expressions extranjeres, ben escrites, mal escrites, entre cometes, sense cometes, etc. Aquest estudi analitza el perquè del seu ús i l‘estat de l’espanyol davant l’acceptació d’aquests termes.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11397
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Fecha de publicación : 25-feb-2009
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.