Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11367

La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación


Thumbnail

See/Open:
 Publicidad_Trias_2008.pdf
2,36 MB
Adobe PDF
Title: La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación
Authors : Trias de Bes Agell, Elena
Abstract: El present projecte està orientat a investigar una tendència cada cop més influent dintre del panorama publicitari espanyol i internacional: la Publicitat Emocional. En els últims anys s’ha constatat una important evolució de la comunicació publicitària, que ha anat substituent el seu caràcter principalment informatiu i racional per un altre més emocional que aposta pels sentiments del consumidor. En aquest context, es pretén demostrar la superioritat d’aquest enfocament publicitari a l’hora d’establir una relació més propera, fidel i duradora amb el consumidor. Per això, la primera part del treball abordarà la realitat de les marques davant les noves exigències del mercat, mentre que la de tipus pràctic s’orientarà a analitzar la publicitat de vuit categories d’alimentació amb l’objectiu de determinar quina tipologia publicitària preval i quina és més efectiva per connectar amb el consumidor del s.XXI
URI: http://hdl.handle.net/10637/11367
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 22-Jul-2008
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.