Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11366

Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN


Thumbnail

See/Open:
 Promociones_Ferran_2008_1.pdf
593,83 kB
Adobe PDF

See/Open:
 Promociones_Ferran_2008_2.pdf
426,47 kB
Adobe PDF
Title: Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN
Authors : Ferran Morgado, Ainhoa
Abstract: L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008).
URI: http://hdl.handle.net/10637/11366
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 22-Jul-2008
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.