Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11350

Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales


Thumbnail

See/Open:
 Como_Mallafre_-2014.pdf
4,49 MB
Adobe PDF
Title: Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
Authors : Mallafré Vilalta, Mariona
Abstract: Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11350
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 6-Jun-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons